Головна
Фотогалерея 2021-2022 н.р.
Тижні, місячники
Тиждень доброчесності, 29.11-03.12.2021
Фотогалерея 2021-2022 н.р.
Тиждень доброчесності
        З метою знайомства учнівства з поняттям «доброчесність», актуалізації та поглиблення знань про корупцію та її негативні наслідки, з ініціації Національного агентства з питань запобігання корупції в закладі освіти з 29.11.2021 р. по 03.12.2021 р. проходить тиждень доброчесності. Протягом тижня згідно з планом проведені заходи:
        Класними керівниками 3-4-х класів за матеріалами курсу «Уроки доброчесності» ГО «Смарт освіта» проведені заняття «Я обираю чесність».
3-В
3-В
3-В
3-Г
3-Г
3-Г
3-Д
3-Д
4-В
4-В
4-Д
4-Д
4-Д
|
        Класними керівниками 5-8-х класів було проведено заняття «Магічний урок доброчесності» (за матеріалами команди Офісу розбудови доброчесності при НАЗК)
5-Д
5-Д
5-Д
5-Д
6-Г
7-Б
7-Б
7-Б
7-Б
7-Б
|
        1 грудня у 7-А класі відбулася година спілкування «Що таке корупція?» (класний керівник Лопатка К.М.). У процесі спілкування учні усвідомили, що таке корупція та її негативні наслідки; на практичних ситуаціях вчилися розрізняти доброчесні й недоброчесні дії; дізналися, які органи складають антикорупційну систему в Україні.
        1-2 грудня в 9-х класах відбувся урок з елементами тренінгу «Права людини й корупція» (учитель правознавства Калашник Т.О.). У процесі обговорення учні визначили наслідки корупції для реалізації прав і свобод людини й громадянина, запропонували першочергові заходи щодо запобігання корупції.
9-А
9-А
9-А
9-А
9-А
9-А
9-А
9-А
9-А
9-А
9-А
9-А
9-Б
9-Б
9-Б
9-В
9-Г
9-Г
9-Г
9-Г
|
        Класними керівниками 9-11-х класів було проведено заняття «Добро. Чесність» (за матеріалами команди Офісу розбудови доброчесності при НАЗК)
9-Г
9-Г
9-Г
11-А
11-А
11-А
|
        03.12.2021 р. під час виконання практичної роботи з предмета «Громадянська освіта» учні презентували власні проекти з теми «Дискримінація: форми, засоби захисту». Учні склали сценарій, підібрали реквізит та костюми, розіграли мінівистави із запропонованої теми. Також десятикласники розпізнавали форми дискримінації й пропонували різні способи, як уникнути, вирішити подібні проблемні ситуації, що, на жаль, ще трапляються в нашому житті. (Відповідальний учитель предмета «Громадянська освіта» Власов В.М.)
        10-А клас:
        10-Б клас:
|