КУ Сумська ЗОШ 6

Поисковый анализ сайта
^Угору

Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області











Управління освіти і науки
Сумської міської ради


Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія
Головна стрелка Фотогалерея 2021-2022 н.р. стрелкаПсихолого-педагогічний консиліум з адаптації учнів 5-х класів, 03.02.2022

Фотогалерея 2021-2022 н.р.

Психолого-педагогічний консиліум з адаптації учнів 5-х класів

        Відповідно до плану роботи закладу 3 лютого 2022 року був проведений психолого-педагогічний консиліум з адаптації учнів 5-х класів.
        Мета консиліуму – об’єднання зусиль усіх суб’єктів освітнього процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку дітей закладу: залучення учасників психолого-педагогічного консиліуму до активного обговорення процесу адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі та напрацювання рекомендації щодо створення конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу (учителів-учнів-батьків) для успішного навчання учнів у закладі освіти.
        Учасники консиліуму: соціальний педагог, учителі-предметники, які викладають у 5-х класах, учителі початкових класів, класні керівники 5-х класів, педагог-організатор, психолог, адміністрація.
        При обговоренні проблем, що виникають під час адаптації учнів, усіма учасниками консиліуму при виконанні інтерактивної вправи «Рятівний круг» були напрацьовані рекомендації щодо успішної взаємодії на уроках в 5 класах. Педагоги дійшли висновку, що потрібно дотримуватися ряду правил: не перевантажувати учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозувати їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку; стежити за темпом уроку; встановлювати емоційний контакт з класом; продовжувати розвиток та формування ключових компетентностей учнів; налагоджувати взаємодію з батьками учнів; сприяти мотивації навчання, оцінювати учнів, орієнтуючи їх на успіх; фіксувати позитивну динаміку в навчанні кожного учня; розвивати в учнів навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу; використовувати різні форми роботи (в групах, парах, індивідуально).Потрібно вибудовувати індивідуальну освітню траєкторію кожного учня, ураховуючи динаміку його розвитку.


полоска
Фотографії та відеоматеріали розміщено за згодою батьків
При використанні матеріалів сайту, посилання на сайт обов'язкове