КУ Сумська ЗОШ 6

Поисковый анализ сайта
^Угору













Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія
Головна стрелка Загальна структура методичної роботи стрелка Методичне об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання
класних керівників
(2017-2018 н.р.)

        Методичне об’єднання класних керівників (керівник Павленко А.С.) у 2017-2018 н.р. працювало над реалізацією проблеми: «Упровадження у виховний процес компетентісного і діяльнісного підходів як умова творчого розвитку особистості класного керівника». Робота методичного об’єднання була спрямована на створення умов для творчої діяльності класного керівника, надання можливостей для активного впровадження сучасних технологій, форм, методів та підходів у виховній роботі.
        Планування роботи методичного об’єднання здійснювалось на діагностичній основі, мета якої — виявити рівень теоретичних знань класних керівників, уміння застосовувати їх у своїй роботі, а також виявити недоліки та шляхи їх подолання.
        Членами методичного об’єднання у 2017-2018 н.р. були класні керівники 5-11 класів (22 педагоги). З них 9 педагогів мають стаж роботи від 1 до 5-ти років, 3 – від 5-ти до 10-ти років, 6 – від 10-ти до 20-ти років, 4 – понад 20 років. Класні керівники протягом навчального року працювали над реалізацією власних виховних проблем. Відповідно до плану роботи методичного об’єднання класних керівників протягом навчального року було проведено 4 засідання (протоколи від 31.08.2017 №3, від 09.11.2017 №4, від 18.01.2018 №1, від 26.04.2018 №2), на яких було опрацьовано нормативні документи, розглянуто проблемні питання щодо булінгу в учнівському середовищі, розвитку комунікативних умінь та навичок педагогів, організації та проведення батьківських зборів тощо. Також на засіданнях методичного об’єднання класних керівників обговорено відкриті виховні заходи, проведено огляд науково-методичної літератури, періодичних видань, Інтернет-ресурсів, необхідних для роботи класних керівників. Активними учасниками засідань методичного об’єднання були також класоводи 1-4 класів.
        Активну участь у роботі методичного об’єднання класних керівників брали соціальний педагог Шкут О.С. та практичний психолог Головач І.А. Під час засідань представниками соціально-психологічної служби було висвітлено питання «Проблема булінгу в учнівському середовищі», проведено тренінг «Розвиток комунікативних умінь та навичок педагогів», семінар-практикум «Взаємодія педагогів і батьків з питань виховання та освіти дітей» тощо.
        Протягом навчального року відповідно до плану виховної роботи класні керівники та класоводи проводили виховні заходи в рамках тижнів (тиждень правових знань, тиждень толерантності, тиждень порозуміння з ВІЛ-інфікованими та хворими на СНІД, тиждень профорієнтації, тиждень сім’ї, тиждень безпеки життєдіяльності тощо), місячників (місячник безпеки дорожнього руху та попередження травматизму «Увага! Діти на дорозі!», місячник пропаганди здорового способу життя, місячник виховання культури поведінки та спілкування, місячник благоустрою, місячник військово-патріотичного виховання тощо). Також класні керівники та класоводи проводили заходи щодо відзначення пам’ятних та ювілейних дат.
        Велика увага приділялась патріотичному вихованню. Класні керівники постійно проводили виховну роботу з цього напрямку, у тому числі із залученням представників батьківської громадськості (зустрічі з учасниками АТО, ветеранами, волонтерами, представниками правоохоронних органів, години спілкування, уроки мужності, уроки пам’яті, літературні читання, уроки-екскурси, уроки-спомини, екскурсії, подорожі, експедиції тощо).
        Протягом навчального року члени методичного об’єднання залучали учнів до участі в проектах. Так, протягом лютого-березня 2018 року за сприяння Благодійної організації «Благодійний Фонд «Щаслива лапа» в рамках проекту «Біоетика» проведено ряд заходів (години спілкування, усні журнали, інтерактивні заняття) з використанням матеріалів, наданих Благодійною організацією «Благодійний Фонд «Щаслива Лапа». У рамках зазначеного проекту учні брали участь у Всеукраїнській благодійних акціях «Happy Гав для Сірка» та «Happy Мяу для Мурчика» (збір корму, круп і ліків для тварин, відвідування притулку та передача зібраного для тварин). За активну участь у цих акціях освітній заклад нагороджено грамотами Благодійної організації «Благодійний Фонд «Щаслива Лапа».
        З метою популяризації серед дітей та молоді дбайливого ставлення до проблем забруднення навколишнього середовища, сприяння розвитку шкільного самоврядування в рамках міжнародного освітнього проекту «Мрій і дій» БО «Благодійний фонд ОВЕС», який упроваджує програми у соціально-значущих напрямках: Освіта, Виховання, Екологія, Спорт, навчальний заклад третій рік поспіль бере активну участь упроекті «Добро жменями» щодо збору пластикових кришечок для надання допомоги для протезування воїнів АТО.
        Протягом 2017-2018 н.р. класні керівники та класоводи залучали учнів школи до участі в благодійних акціях для підтримки військовослужбовців, що перебувають в зоні АТО.
        Протягом навчального року функціонувала Школа молодих та малодосвідчених класних керівників, до роботи якої долучились Лушпенко О.І. (класний керівник 5-Б класу), Теницька Л. О. (класний керівник 5-В класу), Тутова І. В. (класний керівник 5-Г класу), Дихтяренко Т.О. (класний керівник 6-А класу), Ковальова О.М. (класний керівник 6-Г класу), Капленко А. В. (класний керівник 7-А класу). Молодим та малодосвідченим класним керівникам було надано рекомендації щодо планування виховної роботи в класі, підготовки та проведення батьківських зборів, залучено до семінару-практикуму щодо взаємодії педагогів і батьків з питань виховання та освіти дітей тощо.
        Протягом навчального року класні керівники та класоводи активно працювали над підвищенням фахової майстерності, брали участь у міських інформаційно-методичних нарадах, у роботі творчих груп, відвідували семінари, тренінги, брали участь у конкурсах.
        Класні керівники, класоводи, педагог-організатор, соціальний педагог підготували учнів до участі в конкурсах, де маємо багато призових місць.
        У наступному навчальному році доопрацювання потребують такі проблемні питання: особливості виховного процесу в умовах Нової української школи; розвиток інформаційної безпеки школярів; форми, прийоми роботи з батьками учнів, що потребують додаткової педагогічної уваги; індивідуальна робота з учнями, що проявляють агресію у поведінці та спілкуванні; шляхи подолання проблем адаптації учнів до нових умов навчання; методичний супровід молодих та малодосвідчених класних керівників, класоводів; висвітлення досвіду роботи класних керівників на сторінках фахових видань та в Інтернет-ресурсах.

полоска
При використанні матеріалів сайту, посилання на сайт обов'язкове