КУ Сумська ЗОШ 6

Поисковый анализ сайта
^Угору













Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія
Головна стрелка Загальна структура методичної роботи стрелка Методичне об’єднання вчителів природничих дисциплін

Методичне об’єднання
вчителів природничих дисциплін
(2017-2018 н.р.)

        У складі методичного об’єднання природничих дисциплін та економіки (керівник Куценко С.Ю.) у 2017-2018 н.р. працювало 7 вчителів, серед яких кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» мають 4 учителя (Новик Л.В., Куценко С.Ю., Співак Т.В., Іваненко-Гребець Л.П.), кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» - 1, (Радченко Л.П.,) кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» - 2 (Єфіменко А.О. та Шкут О.С.); педагогічне звання «старший учитель» – 2 (Новик Л.В., Куценко С.Ю.).

        Протягом 2017-2018 н.р. кафедра вчителів природничих дисциплін та економіки працювала над методичною проблемою «Упровадження в навчально-виховний процес компетентісного та діяльнісного підходів як умова для вдосконалення навчальної діяльності учнів в інформаційно-освітньому середовищі»
        Робота методичного об’єднання була спрямована на формування у дітей творчих здібностей, самостійності, уміння працювати в колективі та використовувати інформаційні технології для успішної навчальної діяльності, стійкого інтересу до пізнання, створення на уроці умов, що забезпечують нормальне психо - фізичне здоров’я учнів, підвищення виховного потенціалу природничої освіти на основі розвитку життєвих навичок.
        Протягом року було проведено 6 засідань методичного об’єднання (протоколи від 31.08.2017 №3, від 28.09.2017 №4, від 01.11.2017 №5, від 12.01.2018 №1, від 30.03.2018 №2, від 30.05.2018 №3), на яких розглядалися питання: аналіз результатів роботи МО за 2016-2017 н.р., підготовка учнів до ЗНО та предметних олімпіад, участь вчителів у та учнів у різноманітних конкурсах та семінарах, впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти з хімії та біології у 9-х класах, використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання в процесі викладання біології, економіки та екології, ознайомлення з результатами моніторингу щодо впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти з географії у 9-х класах, використання ігрових методів на уроках основ здоров’я, упровадження інноваційних технологій на уроках географії та природознавства, використання проектного підходу під час вивчення хімії, використання інтерактивних методів на уроках біології та основ здоров’я тощо. На засіданнях методичного об’єднання вчителі кафедри ознайомлювалися з методичними рекомендаціями щодо викладання предметів природничого циклу та економіки у 2017-2018 навчальному році, аналізували результати ЗНО з біології, хімії та географії у 2017 році.
        У 2017-2018 н.р. учителі біології підготували команду для участі у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Колосок» (у листопаді брало участь 245 учнів, з них отримали «золотий колосок» 39 учнів, «срібний колосок» - 56 учнів; у квітні брали участь у конкурсі 166 учнів).
        Учитель Єфіменко А.О. підготувала учнів до участі у міжнародному природничому конкурсі «Геліантус». Брало участь 25 учнів, з них диплом переможця отримали 5 учнів, грамотами нагороджено 5 учнів.
        Протягом навчального року відповідно до графіка були проведені предметні тижні біології та екології, географії, хімії, основ здоров’я.
        Учителями проводилася робота з поповнення матеріальної бази кабінетів. Для кабінетів біології, географії, хімії придбана методична література. Кабінети систематично поповнюються фаховими періодичними виданнями. У кабінеті біології було замінено лампу в мультимедійному проекторі. Для кабінету хімії придбано реактиви та хімічний посуд.
        Завдання, які ставлять учителі кафедри на 2018-2019 н.р.: продовжити знайомство з інноваційними технологіями та втілення їх у практику; підготовка учнів до участі у різноманітних конкурсах; поповнення матеріально-технічної бази кабінетів; удосконалення роботи з обдарованими учнями, підготовка їх до участі в предметних олімпіадах, конкурсах; публікуація напрацювань у фахових виданнях.

полоска
При використанні матеріалів сайту, посилання на сайт обов'язкове