КУ Сумська ЗОШ 6

Поисковый анализ сайта
^Угору

Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області













Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія
Головна стрелка Методична робота в закладі освіти

Методична робота в закладі освіти

Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами
та її організацію у 2022-2023 навчальному році

        Дивись наказ від 01.09.2022 №110 «Про структуру та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2022-2023 навчальному році». .

структура мо

        У 2022-2023 н.р. педагогічний колектив продовжує роботу над методичною проблемою «Формування компетентної особистості шляхом створення інноваційно-освітнього простору в контексті вимог сучасної школи».

полоска
Навчання засобам реалізації засад НУШ в освітньому процесі
        31 травня 2023 педагоги закладу вчетверте стали учасниками інтерактивного вернісажу. Спільно з консультантами Центру професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради Тетяною Берестовською, Наталею Голобородько та Іриною Тиченко вирішували актуальні питання, пов’язані з організацією продуктивної діяльності учнів на уроці, відшукували способи підвищення ефективності роботи, опрацьовували сучасні форми інтерактивної взаємодії в НУШ. Зростаймо професійно, крокуймо до ПЕРЕМОГИ!

полоска
Майстер-класи Галини Кузнецової «Інструменти сучасного вчителя НУШ: візуалізуємо освітній контент та розвиваємо креативність» та Ірини Нікітіної та Тетяни Берестовської «Формувальне оцінювання: ресурс для розвитку замість вироку»
        24 травня 2023 року 56 педагогів закладу долучилися до Інтерактивного вернісажу, який було представлено майстер-класами консультантів Центру професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради Галини Кузнецової «Інструменти сучасного вчителя НУШ: візуалізуємо освітній контент та розвиваємо креативність» та Ірини Нікітіної та Тетяни Берестовської «Формувальне оцінювання: ресурс для розвитку замість вироку». Під час майстерок педагоги ознайомилися з креативністю як з однією з найважливіших навичок майбутнього, отримали поради щодо візуалізації освітнього контенту, дізналися про те, де брати ідеї, щоб мислити нестандартно, училися креативити та візуалізувати. Отримані знання та практичні навички з формувального оцінювання допоможуть учителям враховувати навчальні потреби кожного учня задля підвищення ефективності освітнього процесу, створення комфортної атмосфери в класі. Педагоги дійшли висновку, що набуті практичні навички- шлях до успішної співпраці учителя та учнів на уроці.

полоска
Інтерактивний вернісаж
        Щоб відповідати стандартам НУШ та вимогам сьогодення, учителю необхідно постійно підвищувати професійний рівень.
       17 травня 2023 року Центр професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради провів інтерактивний вернісаж для 58 педагогів Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6.
       Консультант Центру Алла Кучерова разом з учителями розглянула алгоритм застосування формувального оцінювання на уроці, правила формулювання навчальних цілей з використанням техніки SMART, формули надання зворотного зв’язку.


полоска
Перше засідання інтерактивного вернісажу "Як реалізувати засади НУШ в освітньому процесі"
        10 травня 2023 року педагоги закладу зібралися на перше засідання інтерактивного вернісажу "Як реалізувати засади НУШ в освітньому процесі". Директорка ЦПРПП СМР Закорко Вікторія Вікторівна нагадала про основний принцип розбудови НУШ, окреслила ідеї компетентнісного навчання, зупинилася на засадах НУШ: спілкуванні, взаємодії та співпраці між учителем, учнем і батьками. Учителі дійшли висновку, що наша мета - створити школу, в якій буде комфортно вчитись і яка дасть учням не тільки знання, а й практичні навички застосування цих знань у повсякденному житті, школу, де навчають мислити критично, проводити експерименти та вільно висловлювати власну думку.

полоска
Майстер-клас "Мультимедійна дошка на уроці. Практичний аспект»
        29.03.2023 з метою обміну кращим досвідом використання ІКТ в освітньому процесі був проведений майстер-клас «Мультимедійна дошка на уроці. Практичний аспект». Учителі Кичань А.О. та Сова Я.В. ознайомили з основними можливостями, перевагами використання інтерактивної дошки на різних етапах уроку, залучили учасників майстер-класу до створення онлайн-контенту до уроків. Педагоги розглянули режими роботи з інтерактивною дошкою та властивості об’єктів, створюючи яскраві інтерактивні вправи.

полоска
Онлайн-засідання мовного клубу "Мова на часі"
        14 березня 2023 року відбулося онлайн-засідання мовного клубу "Мова на часі". Під час заняття було розглянуто особливості вживання закінчень у математичних та фізичних термінах, а також визначення роду іншомовних іменників на уроках історії та географії. Учителі мали можливість на практиці застосувати правила вживання термінів, виправити помилки, допущені в тексті (відповідальні - учителі української мови та літератури Богословська О.Б., Павленко А.С., Землянко О.В.).

полоска
Воркшоп «Навчай учитися чесно»
        25.11.22 відбувся воркшоп «Навчай учитися чесно», під час якого говорили про розробку завдань, спрямованих на аналітичну роботу учнів, критичне мислення. Бондар Т.Л., учитель української мови та літератури, представила авторський прийом «Я-креатор». Учасники, працюючи в групах, мали можливість випробувати цей прийом. Було створено інформаційні онлайн білборди до 300-річчя Г.С.Сковороди. За запропонованими критеріями провели самооцінку й взаємооцінку робіт.
       Дійшли висновку, що завдання такого типу можна використовувати на уроках учителям різних предметів. Вони сприятимуть розвиткові в учнів різних життєвих компетентностей.

полоска
Майстер-клас "Електронний журнал- інструмент для дистанційної форми навчання"
        16.11. 2022 в рамках роботи Школи педагогічної взаємодопомоги був проведений майстер-клас "Електронний журнал- інструмент для дистанційної форми навчання". Під час взаємонавчання розглянули можливості платформи "Нові знання", етапи створення електронних журналів та сторінок вчителями -предметниками, можливості створення звітів класними керівниками ( результати успішності, контроль за відвідуванням, генерування табелю успішності). Колеги знайшли відповіді на питання " Яким чином обчислюється тематична оцінка?", "Як використовувати платформу " Нові знання " при комукації з батьками?", розглянули нюанси заповнення сторінок журналу.
Засідання мовного клубу "Мова на часі"
        14.11.2022 було проведено засідання мовного клубу "Мова на часі" . З метою розвитку умінь виразно й точно висловлювати думки, уникнення одноманітності та усунення мовних недоліків у лексиці педагогічних працівників були висвітлені вчителями української мови та літератури Фіалковською Т.І. та Колотило О.В. теми "Лексичні помилки" та "Синонімічне багатство української мови".
        На основі дидактичного матеріалу, інтерактивних вправ, ситуативних завдань педагогам було надано змістовні поради щодо культури усного та ділового професійного мовлення.


Презентації:
Синонімічне багатство української мови.
Засідання мовного клубу «Мова на часі»

полоска
Семінар-практикум «Планування оцінювання: оцінювання для навчання»
        О2.11.2022 в закладі було проведено онлайн навчання щодо створення компетентнісних завдань в рамках семінару-практикуму «Планування оцінювання: оцінювання для навчання». Афанасенко Т.В. поділилася власним досвідом створення компетентнісних завдань. Педагоги отримали алгоритм конструювання компетентнісно- орієнтованого завдання, навчилися мотивувати учнів, формулювати завдання, добирати дидактичний матеріал, створювати шкалу оцінювання. Як результат навчання вчителі відзначили необхідність розробки та використання компетентнісних завдань на уроках.
полоска
Засідання круглого столу «Навчаємося разом. Абетка оцінювання» в рамках постійно діючого семінару «Формувальне оцінювання в освітньому процесі»
        26 жовтня 2022 року відбулося засідання круглого столу «Навчаємося разом.
        Абетка оцінювання» в рамках постійно діючого семінару «Формувальне оцінювання в освітньому процесі» для учителів, які викладають у 5-х класах НУШ.
        У ході зустрічі класні керівники обговорили з педагогами шляхи налагодження комунікації з учнями та їх батьками, які потребують посиленої уваги.
        У практичній частині вчителі мали змогу познайомитись з онлайновими інструментами формувального оцінювання, детально розглянули застосунки Google forms, Kahoot, Wordwall, Mentimeter, Ziplet, Padlet, які спрямовані допомогти здійснювати таке оцінювання, що забезпечує вчителів стратегіями, які вбудовані в навчальний процес, в якому учні глибше розуміють вивчене, стають більш зацікавленими й цілеспрямованими у навчанні.
        Наприкінці засідання педагоги висловили думку, що тільки від учителя, його бажання та наданих йому ресурсів залежить ефективність використання цифрових інструментів з метою формувального оцінювання учнів.


Презентації:
Круглий стіл
Цифрові інструменти для формувального оцінювання - виступ Тутова

полоска

Онлайн-дошки методичних об’єднань (Padlet)

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Зроблено в Padlet

Архів методичної роботи

полоска
Фотографії та відеоматеріали розміщено за згодою батьків
При використанні матеріалів сайту, посилання на сайт обов'язкове