Головна
Педагогічний колектив закладу
Методична скарбничка вчителів (2020-2021 р.р.)
Методична скарбничка вчителів (2020-2021 р.р.)
(друковані власні матеріали у фахових виданнях, методичні розробки педагогічних працівників закладу)
Якщо ви хочете ознайомитися з матеріалами вчителя, натисніть на трикутник біля призвіща
Історія:
Акименко Олена Анатоліївна
Буріков Віталій Олександрович
- Інтерактивна вправа для учнів 5 класів «Різновиди мап». Wordwall.net (15.09.2021)
- «Перший етап» культурної революції в Китаї 1966-1968. Історико-краєзнавчі дослідження: традиції та інновації 2021: матеріали V Міжнародної наукової конференції (м. Суми, 11-12 листопада 2021 року). Суми: ФОП Цьома С.П., 2021. С. 22-25.
Анотація: у тезах розглянуто «перший етап» культурної революції в КНР, її основні першопричинах та перебіг в 1966-1968 роках
Власов Валентин Миколайович
Калашник Тетяна Олексіївна
- Презентації:
- «Руська трійця» для 9 класу з предмету «Історія України». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2111257857 від 04.11.2021)
Анотація. Презентація до дистанційного уроку з історії України «Руська трійця» в 9 класі. Укладена відповідно діючої програми з предмету «Історія України. 5-9 класи. Навчальні програми для закладів загальної середньої освіти», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236. У презентації розміщені приклади інтерактивних вправ, які можна реалізувати під час уроку за допомогою дошки Jamboard.
- «Початок українського національного відродження. «Будителі» Закарпаття. Товариство галицьких греко-католицьких священиків». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2110256226 від 31.10.2021)
Анотація. Презентація до дистанційного уроку з історії України «Початок українського національного відродження. «Будителі» Закарпаття. Товариство галицьких греко-католицьких священиків» в 9 класі. Укладена відповідно діючої програми з предмету «Історія України. 5-9 класи. Навчальні програми для закладів загальної середньої освіти», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236. Учням запропоновані вправи, які можна реалізувати використовуючи дошку Jamboard, завдання з Qr-кодом, картой, підручником, документами тощо.
- «Використання ментальних карт на уроці історії». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат №ДБ-2102223270 від 20.02.2021)
Анотація. У презентації висвітлена актуальність використання ментальних карт, їх можливості та переваги, проілюстровано процес їх створення під час уроку, наведені приклади учнівських робіт.
- «Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2101213276 від 12.01.2021)
Анотація. Матеріали презентації познайомлять учнів з прийомом «історичне рівняння». Сприятимуть розумінню учнів значень понять «пам’ятки» і «пам’ятники». Допоможуть здійснити віртуальну екскурсію рідним містом з метою поглиблення знань про пам’ятники Сум.
- «Суспільне і церковне життя на теренах України в XІV–XV ст. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2101212472 від 09.01.2021)
Анотація. Презентація є доповненням до уроку для учнів 7 класу з історії України. У публікації наведені правила і приклад укладання ментальної карти.
- «Наступ білогвардійських військ на Київ. Денікінський режим в Україні. Перший Зимовий похід». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2012210775 від 27.12.2020)
- «Друга війна більшовицької Росії з УНР. Більшовицько-російська окупація України». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2012210607 від 25.12.2020)
- «9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією» для проведення інформаційної п’ятихвилинки. Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2012209259 від 15.12.2020)
- «Проголошення ЗУНР. Державне будівництво. Початок польсько-української війни». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2012207923 від 07.12.2020)
- «Пам'ятки культури індійської цивілізації» для 6 класу з предмету «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2012207640 від 06.12.2020)
- «Антигетьманське повстання і відновлення УНР. Директорія. Трудовий конгрес». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2011206523 від 29.11.2020)
- «Українська Держава. Внутрішня та зовнішня політика». Інтернет-портал «На урок» (сертифікат ДБ-2011206286 від 28.11.2020)
- Для дистанційного навчання «Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні німецько-радянської війни. Бойові дії в 1941–1942 рр. Відступ Червоної армії. Мобілізаційні заходи. Тактика “випаленої землі” та інші злочини комуністичного тоталітарного режиму. Опір окупантам. Український визвольний рух. Проголошення Акта відновлення Української Держави. Поліська Січ». Сайт управління освіти і науки Сумської міської ради у рубриці «Дистанційне навчання» (24.05.2020)
- «Окупація України військами Німеччини та її союзниками. Новий порядок. Колабораціонізм. Самоврядування під німецькою окупацією. Остарбайтери. Військовополонені. Концтабори. Масове знищення мирного населення. Голокост. Трагедія Бабиного Яру. Праведники народів світу в Україні». Сайт управління освіти і науки Сумської міської ради у рубриці «Дистанційне навчання» (24.05.2020)
- Інтерактивна вправа для учнів 9 класів «Політика Австрійської імперії щодо українських територій». Learningapps.org (31.10.2021)
- Конспекти уроків:
- Фрагменти уроку. Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас (youtube.com):
- Фільми до уроків з історії України, 7 клас (youtube.com):
- Веб-квест для учнів 9 класів «Подорож країною Феміди - 1». Веб-ресурс «Всеосвіта» (22.09.2021)
- Методичні статті:
- «Застосування краєзнавчих ігор в освітньому процесі». Краєзнавчі діалоги: Сумщина у сув’язі тисячоліть: матеріали регіональної конференції (м. Суми, 21 квітня 2021 року) / за заг. ред.: С.В.Драновська. Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2021. С.87-91.
Анотація. У статті на основі власного досвіду обґрунтовується необхідність використання краєзнавчих ігор в освітньому процесі, наведений приклад серії взаємозв’язаних запитань туру одного з краєзнавчих турнірів. Висвітлений досвід учителів міста у підготовці міських заходів з краєзнавчої тематики.
- «Минуле й сучасне села Піщане». «Сумські історико-краєзнавчі студії». Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Суми, 5 листопада 2020 р.)/ Редкол.: Д.В.Кудінов (відповідальний редактор), О.М.Клочко, М.А.Михайліченко, В.О.Оліцький, Н.В.Сидоренко. – Суми: ФОП Цьома С.П., 2020. – С.276-283.
Українська мова та література:
Богословська Ольга Борисівна
- Інтерактивні вправі:
- «Так-ні». Образ Михайла з легенди І. Корнющенка «Зорі над криницею». Learningapps.org
- Кросворд за змістом твору І. Корнющенка «Зорі над криницею». Learningapps.org
Бондар Тетяна Леонідівна
Колотило Олеся Вячеславівна
- Інтерактивні вправі:
- Інтерактивні тести з української мови:
- Конспект уроку для учнів 6-х класів з української мови «Фразеологізми, їх значення. Синтаксична роль у реченні» (для вчителів базової середньої школи 5-9 класи). Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво CX784404 від 12.02.2020)
Лопатка Катерина Михайлівна
- Стаття «Психолого-педагогічні аспекти формування мовленнєвих компетенцій учнів на уроках української мови». «Психологічні умови розвитку особистісно-професійної компетентності педагога». Матеріали II Всеукраїнського науково-практичного форуму «Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін» (07–12 грудня 2020 року, м. Суми)
Павленко Анна Сергіївна
- Презентації до уроків української мови:
- в 5 класі Систематизація й узагальнення вивченого. Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова. Складне речення. Веб-ресурс «Всеосвіта» (сертифікат TS545599 від 05.05.2021)
Анотація. Публікація містить презентацію до уроку української мови в 5 класі з теми “Систематизація й узагальнення вивченого. Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова. Складне речення”. Завдання, подані в публікації, допоможуть учням повторити теоретичний матеріал, узагальнити та систематизувати знання про вивчені синтаксичні конструкції.
- в 5 класі Змінні й незмінні слова. Веб-ресурс «Всеосвіта» (сертифікат FL110272 від 05.05.2021)
Анотація. Публікація містить презентацію до уроку української мови в 5 класі з теми “Змінні й незмінні слова”. Матеріал можна використовувати як під час очного навчання, так і під час дистанційного. Завдання, подані в презентації, допоможуть учням актуалізувати матеріал, вивчений на попередніх уроках, закріпити його, виконуючи практичні завдання. Новий теоретичний матеріал подано в зручних схемах.
- Завдання на встановлення відповідності (головні та другорядні члени речення, відокремлені члени речення). Веб-ресурс «Всеосвіта» (сертифікат ТТ879337 від 12.12.2021)
Анотація. Публікація містить завдання на встановлення відповідності (головні та другорядні члени речення, відокремлені члени речення). Ці вправи допоможуть при повторенні та узагальненні матеріалу під час вивчення синтаксису складного речення. А також завдання будуть корисними під час підготовки до ЗНО (складені у форматі ЗНО).
Англійська мова:
Афанасенко Тетяна Вікторівна
Грицай Світлана Петрівна
- Презентація уроку з англійської мови для учнів 2 класу «Animals Likes and Dislikes». Інтернет-портал «На урок» (06.05.2021)
Анотація. Публікація містить методичну розробку уроку з англійської мови для учнів 2 класу під час вивчення теперішнього простого часу. Можна використовувати під час дистанційного навчання, так як опис завдань презентовано на слайдах.
Дихтяренко Тетяна Олександрівна
- Інтерактивні тести:
- «At the Zoo» (для учнів 2-х класів). Інтернет-портал «На урок» (02.11.2021)
Анотація. Тест розроблено для учнів 2 класу з метою перевірки знань з теми: «At the Zoo». Тест містить завдання для контролю засвоєння лексичного та граматичного матеріалу з теми.
- «Ascania-Nova Nature Reserve» (для учнів 9-х класів). Інтернет-портал «На урок» (02.11.2021)
Анотація. Тест з англійської мови для учнів 9 класу на тему: «Асканія-Нова- біосферний заповідник», що дає змогу перевіряти вивчений матеріал під час дистанційного навчання.
Тутова Ірина Володимирівна
- Інтерактивні тести:
- «At the Zoo» (для учнів 2-х класів). Інтернет-портал «На урок» (04.11.2021)
- «Relative Clauses» (для учнів 9-х класів). Інтернет-портал «На урок» (02.11.2021)
- Презентації:
- «Birthday invitation QM3 Unit 2 lesson 3» (для учнів 3-х класів). Інтернет-портал «На урок» (02.11.2021)
Анотація. Презентація містить інформацію про пори року, місяці, прикметники, що описують характер людини та зразок написання запрошення на день народження. Яскраві малюнки допоможуть легко будувати речення з прикметниками, та запросити друга на день народження.
- «Hipsway Zoo QM2 Unit 2 At the Zoo» (для учнів 2-х класів). Інтернет-портал «На урок» (02.11.2021)
Анотація. Презентація містить інформацію про тварин, а також граматичну структуру «Чи подобається тобі ..?». Наявні завдання допомагають учням відпрацьовувати складання речень про улюблених тварин та тварин у зоопарку.
Зарубіжна література:
Капленко Алла Олександрівна
- Інтерактивні вправі:
- Інтерактивна ментальна карта «Детектив». Bubbl.us
- Презентації:
- Конспекти уроків:
- План до підготовки до уроку розвитку мовлення за темою «Твір-роздум «Лицарь Делорж та його вчинок». Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво DE145192 від 24.06.2020)
- Питання для опрацювання при підготовці до контрольної роботи із зарубіжної літератури з теми «Просвітництво». Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво KV591471 від 12.07.2020)
- Контрольні роботи:
- Додаткові матеріали:
- Пам’ятка учням «Як правильно написати твір?». Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво CM087707 від 03.07.2020)
- Статті:
- Конкурсна робота «Стежками літературних героїв», номінація: фанфікшн. Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво DN182698 від 30.06.2020)
Початкова освіта:
Абрамчук Ірина Миколаївна
Андрухова Віта Володимирівна
Бабенко Лідія Миколаївна
Геращенко Тетяна Миколаївна
Карпенко Лариса Іванівна
- Розробка інтегрованого уроку для 1 класу з предмету «Я досліджую світ» з теми: «Чи потрібно людям мандрувати?». Інтернет-портал «На урок» (13.08.2021)
- Діагностична робота для учнів 2 класу з української мови «Іменник». Інтернет-портал «На урок» (13.08.2021)
Лиштван Ольга Анатоліївна
Пасічник Галина Вікторівна
Усик Світлана Леонідівна
Фізика:
Артюшенко Оксана Миколаївна
- Інтерактивні тести:
- «Електричний струм у рідинах, газах металах». Google-форма (27.10.2021)
- «Методи астрономічних досліджень». Google-форма (01.11.2021)
- «Магнітне поле. Сила Ампера. Сила Лоренца». Google-форма
Анотація. Інтерактивний тест містить завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідностей, а також завдання з відкритою відповіддю. Дає можливість перевірити знання учнів на використання правила правої та лівої руки, сили Ампера та сили Лоренца , а також на застосування даних сил. Може бути використаний для перевірки знань учнів у темі, а також для підготовки учнів до ЗНО.
- «Електричний струм у різних середовищах». Google-форма
Анотація. Інтерактивний тест містить завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідностей, а також завдання з відкритою відповіддю. Дає можливість перевірити знання учнів на проходження струму через електроліт, метал, газ та вакуум. Може бути використаний для перевірки знань учнів у темі, а також для підготовки учнів до ЗНО.
- Розробка позакласного заходу «Таємниці фізики». Веб-ресурс «Всеосвіта» (сертифікат YA132344 від 23.10.2020)
- Розробка відкритого уроку «Закони збереження у механіці». Веб-ресурс «Всеосвіта» (сертифікат SN372608 від 23.10.2020)
- Сценарій останнього дзвоника онлайн 2020 «Лети літак, лети...». Інтернет-портал «На урок» (28.05.2020)
- Стаття «Вологість повітря, її вимірювання. Точка роси». Фізика у школах України. №5-6 (березень 2020)
- Розробка уроку «Закони збереження в механіці». Інтернет-портал «На урок» (Сертифікат ДБ-2001138130 від 07.01.2020)
Лісниченко Яна Вікторівна
Математика:
Капленко Аліна Володимирівна
- Інтерактивні тести
- для 5 класу з предмету «Математика» «Розв’язування задач за допомогою рівнянь». Офіційний інтернет-портал «Всеосвіта». 2021.
Анотація. Тестові завдання на удосконалення вміння виділяти невідоме та складати рівняння до задачі, правильно та швидко знаходити раціональний розв’язок до задачі.
- для 5 класу з предмету «Математика» «Числові і буквені вирази». Офіційний інтернет-портал «Всеосвіта». 2021.
Анотація. Тестові завдання допомагають засвоїти такі поняття як числові та буквені виразі, формули, швидко обирати їх серед інших виразів та правильно їх обчислювати.
- для 6 класу з предмету «Математика» «Дріб від числа. Взаємо обернені числа». Офіційний інтернет-портал «Всеосвіта». 2021.
Анотація. Тестові завдання на застосування правила знаходження дробу від числа. Допоможуть учням удосконалити свої знання з даної теми, розв’язуючи приклади різного рівня складності.
- для 7 класу з предмету «Геометрія» «Кути, утворені при перетині паралельних прямих січною». Офіційний інтернет-портал «Всеосвіта». 2021.
Анотація. Тестові завдання на рефлексію та удосконалення знань з даної теми.
- для 9 класу з предмету «Алгебра» «Найпростіші перетворення графіків функцій». Офіційний інтернет-портал «Всеосвіта». 2021.
Анотація. Інтерактивний тест допоможе учням систематизувати та удосконалити свої знання з теми «Перетворення графіків функцій».
- для 9 класу з предмету «Алгебра» «Область визначення та область значень функції». Офіційний інтернет-портал «Всеосвіта». 2021.
Анотація. Тестові завдання з застосування та обчислення області визначення та області значень функції, що задана формулою та графічно.
Інформатика:
Міщенко Олена Михайлівна
Лушпенко Олена Іванівна
Омельченко Тетяна Вікторівна
- Інтерактивний тест «Основи анімації» (для учнів 11-х класів). Onlinetestpad (31.10.2021)
Штокало Оксана Вікторівна
- Інтерактивні тести:
- Інтерактивні вправи:
Фізична культура:
Заставний Антон Андрійович
- Доповідь в секції №1 «Концептуальні засади модернізації вищої, фахової передвищої та професійної освіти». Бобат-терапія у корекції психомоторного розвитку у дітей з ДЦП. Глухів: ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми технологічної і професійної освіти», 2020
Трудове навчання:
Бага Тетяна Юріївна
Максименко Ірина Іванівна
Рудень Іван Іванович
Музичне мистецтво:
Головченко Андрій Іванович
- Розробка виховного заходу з музичного мистецтва «Природа в музиці. Зима» (для учнів молодшої школи). Веб-ресурс «Всеосвіта» (02.11.2021)
Анотація. Виховний захід призначений для учнів молодшої початкової школи, розширити знання дітей про особливості зимової пори року, завдяки літературним, музичним, танцювальним, театральним жанрам.
- Розробки уроків:
- Тести з музичного мистецтва до теми «Жанри хорової музики». Веб-ресурс «Всеосвіта» (14.12.2021)
Анотація. Тести з музичного мистецтва до теми «Жанри хорової музики», які можуть бути використані педагогом під час узагальнюючого уроку в кінці І семестру для учнів 6 кл. Тести розподілені за трьома рівнями складності, деякі завдання мають варіанти відповідей. Всього 12 запитань, кожне завдання оцінюється в 1 бал.
- Презентація для учнів 6 класу під час дистанційного навчання «Концерт як жанр симфонічної музики». Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво YQ974091 від 04.05.2020)
- Розважальний захід для учнів 7-8 класів «Інтелектуал». Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво MV041595 від 09.04.2020)
Образотворче мистецтво:
Гончаренко Вікторія Володимирівна
- Презентації:
- «Символіка українського орнаменту» (для учнів 5-х класів). Інтернет-портал «На урок» (21.01.2021)
Анотація. Презентація створена з метою розвитку інтересу до оберегової символіки, в якій закладена глибока мудрість, підвищення інтелектуального рівня учнів, вироблення практичних навичок у створенні власного орнаменту, виховання почуття поваги до української культури, народних традицій та звичаїв.
- «Атрибути мистецтва. Зображення натюрморту з атрибутами мистецтва» (для учнів 6-х класів). Інтернет-портал «На урок» (21.01.2021)
Анотація. Метою презентації є формування в учнів вміння давати естетичну оцінку творам мистецтва, передавати красу повсякденних речей, які нас оточують, продовження ознайомлення з історією виникнення натюрморту, розвиток почуття форми і простору, відчуття композиційної цілісності, виховання естетичного сприйняття учнями навколишнього світу.
- «Стиль - забаганка дизайнера чи поклик душі?» (для учнів 7-х класів). Інтернет-портал «На урок» (21.01.2021)
Анотація. Презентація створена з метою ознайомлення учнів з поняттям "стиль", "дизайн", отримати уявлення про різні стилі одягу, навчити застосовувати отримані знання на практиці, розвивати творчу уяву, креативне мислення, дизайнерські та творчі здібності, а також виховувати естетичні смаки.
- Тестові завдання:
- для моніторингу знань з образотворчого мистецтва для учнів 5 класу. Інтернет-портал «На урок» (21.01.2021)
Анотація. Тестові завдання для моніторингу знань з образотворчого мистецтва для учнів 5 класу мають на меті перевірити знання учнів за розділами "Види образотворчого мистецтва", "Графіка" та "Живопис". Тести містять наступні завдання: визначити види образотворчого мистецтва, обрати правильну відповідь на питання, з'ясувати, які види графіки та живопису існують.
- для моніторингу знань з образотворчого мистецтва для учнів 6 класу. Інтернет-портал «На урок» (21.01.2021)
Анотація. Тестові завдання для моніторингу знань з образотворчого мистецтва для учнів 6 класу мають на меті перевірити знання учнів за розділами "Жанри образотворчого мистецтва", "Сюжетно-тематична картина". Тести містять наступні завдання: обрати правильну відповідь на питання, знайти відповідність між зображеннями та поняттями, визначити, до якого жанру належить той чи інший твір мистецтва.
- для моніторингу знань з образотворчого мистецтва для учнів 7 класу. Інтернет-портал «На урок» (21.01.2021)
Анотація. Тестові завдання для моніторингу знань з образотворчого мистецтва для учнів 7 класу мають на меті перевірити знання учнів за розділами «Архітектура» та «декоративно-прикладне мистецтво». Тести містять наступні завдання: визначити види та жанри образотворчого мистецтва, обрати правильну відповідь на питання, знайти відповідність між зображеннями та видами декоративно-прикладного мистецтва, визначити види архітектури.
- Квест «У країні образотворчого мистецтва». Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво RG748110 від 17.03.2020)
Інтегрований курс «Мистецтво»:
Головченко Андрій Іванович
- Головченко А.І. Календарно-тематичний план з інтегрованого курсу «Мистецтво» для 4 класу на І семестр. Веб-ресурс «Всеосвіта» (28.08.2021)
Анотація. Пропоную календарно-тематичний план з інтегрованого курсу «Мистецтво» для 4 кл.(Музичне мистецтво) на 1-ий семестр. за підручником «Мистецтво» авт. О.Калініченко, Л.Аристова. Дане планування носить рекомендаційний характер, в якому вчитель зможе вносити свої корективи відповідно теми уроку.
Падалко Марина Анатоліївна
- Тестові завдання:
- для 9 класу «Лабіринтами художньої абстракції». Інтернет-портал «На Урок» (04.11.2021)
Анотація. Тестові завдання допоможуть учням узагальнити і систематизувати вивчений матеріал з теми «Лабіринтами художньої абстракції».
- для 9 класу «Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм». Інтернет-портал «На Урок» (22.10.2021)
Анотація. Тестові завдання допоможуть учням узагальнити і систематизувати вивчений матеріал з теми «Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм».
- Інтерактивні вправи:
- «Мистецтво ХХ століття» (частина 1), (частина 2). 9 класи. Learningapps.org (16.11.2021)
Анотація. Інтерактивні вправи допоможуть узагальнити і повторити матеріал з тем «Абстракціонізм: сучасна художня картина світу», «Авангард: кубізм, футуризм», «Мінливість вражень імпресіоністів» з курсу «Мистецтво» в 9 класі.
- «Музика романтизму» (8 класи). Learningapps.org (04.04.2021)
Анотація. Інтерактивна вправа допоможе закріпити і повторити набуті знання, навички з теми «Музика романтизму».
- «Музика реалізму» (8 класи). Learningapps.org (25.04.2021)
Анотація. Інтерактивна вправа допоможе закріпити і повторити набуті знання, навички з теми «Музика реалізму».
- Розробки уроків:
- «Повернення до ідеалів краси минулого» для 9 класу. Інтернет-портал «На урок» (свідоцтво від 13.12.2021)
Анотація. Розробка уроку з теми «Повернення до ідеалів краси минулого» курсу «Мистецтво» в 9 класі пропонує два варіанти опрацювання теми, містить необхідний ілюстративний матеріал. Допоможе якнайкраще донести розуміння поняття і особливості стилю "неокласицизм" та окреслити його вплив в мистецтві ХХ століття.
- Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки для 9 класу. Веб-ресурс «Всеосвіта» (13.04.2021)
Анотація. В розробці представлені матеріали до уроків з теми «Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки» з інтегрованого курсу «Мистецтво» 9 класу (Розділ ІІ. Форми поширення мистецтва). До розробки додається презентація. Матеріали розробки і презентації знайомлять учнів з поняттям та основними формами збереження культурно-мистецької спадщини (бібліотека, музей, галерея); допоможуть дізнатися про історико-культурні заповідники України, об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО, світові та українські музеї.
- «Пам’ятки мистецтва Північного Причорномор’я і Скіфії». Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво XD674632 від 27.10.2020)
- «Мистецтво в діалозі культур». Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво NF914985 від 19.05.2020)
- «Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка». Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво YM562881 від 13.05.2020)
- «Професії в кінематографії». Інтернет-портал «На урок» (свідоцтво GR555719 від 27.03.2020)
- «Класицизм: музика» (8 клас). Веб-ресурс «Всеосвіта» (свідоцтво GR555719 від 27.03.2020)
- Презентації:
- Варіанти завдань для тематичного оцінювання з тем:
|