КУ Сумська ЗОШ 6

Поисковый анализ сайта
^Угору













Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія
Головна стрелка Виховна робота

Виховна робота

        Виховна діяльність освітнього закладу здійснюється відповідно до Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки, Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, реалізуючи завдання яких педагоги школи працюють над виховною проблемою: «Формування системи ціннісних орієнтацій школярів як один із пріоритетів виховної моделі навчального закладу».
        Педагогічний колектив проводить системну роботу для реалізації завдань зазначених програм, яка передбачає гармонійне співвідношення різних напрямів, засобів, методів виховання дітей в освітньому процесі. Виховна робота в освітньому закладі здійснюється за активної участі представників учнівського самоврядування та у тісній співпраці із батьківською громадськістю. Виховний процес у класних колективах здійснюється iз урахуванням вікових особливостей та інтересів учнів класу, вiдповiдно до запитів батьківської громадськості.
        Усі заході, що проводяться в освітньому закладі, докладно висвітлюються на головній сторінці сайту.

        Підсумки виховної роботи за 2017-2018 н.р.

        Найважливішою складовою національної системи освіти завжди було і залишається виховання підростаючого покоління. Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» визначає метою виховання формування морально-духовної життєво компетентної особи, яка успішно самореалізується у соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. У процесі виховання у дітей має бути сформовано ціннісне ставлення до себе, сім'ї, суспільства і держави, людей, природи, мистецтва, праці. Вирішувати ці завдання покликана школа у тісній взаємодії з сім’єю і громадськістю.
        Протягом 2017-2018 н.р. педагоги школи реалізуючи завдання, визначені Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» та Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді, другий рік працював над виховною проблемою: «Формування системи ціннісних орієнтацій школярів як один із пріоритетів виховної моделі освітнього закладу». Діяльність педагогічного колективу з даного питання була спрямована на виконання наказів по закладу освіти вiд 20.01.2014 №23 «Про затвердження заходів щодо подальшого впровадження Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», від 02.11.2015 №397 «Про затвердження Плану заходів щодо подальшого впровадження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді у навчальному закладі», від 28.12.2016 №538 «Про виконання наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 23.12.2016 №1140 «Про виконання рішення колегії управління освіти і науки Сумської міської ради від 22.12.2016 року «Про реалізацію завдань програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» у системі освіти міста».
        Виховна діяльність в освітньому закладі була спрямована на створення необхідних умов для соціалізації школярів шляхом включення їх в практичну соціально-значущу діяльність на всебічний розвиток соціальної активності учнів, що перш за все передбачає виконання кожним із них конкретного суспільного доручення, навчання учнів навичками та умінням організаторської роботи з постійним і послідовним удосконаленням та розвитком їх досвіду, забезпечення поєднання педагогічного управління і дитячого самоврядування. Створена у школі система виховної роботи дозволяє учням отримати досвід соціальної активності, сприяє формуванню життєвих компетенцій школярів.
        Уся виховна діяльність у школі, у класних колективах була спланована та реалізовувалася відповідно до напрямків Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»:
        - ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
        - ціннісне ставлення до людей;
        - ціннісне ставлення до себе;
        - ціннісне ставлення до природи;
        - ціннісне ставлення до мистецтва;
        - ціннісне ставлення до праці.
        Розвиткові активної суспільної позиції учнів сприяє виховний потенціал уроків, виховні та класні години, організовані масові виховні заходи.
        Питання виховної діяльності педагогічного колективу на принципах ціннісних орієнтирів розглядалось на засiданнi педагогiчної ради, нарадах при директоровi, нарадах класних керiвникiв, методичному об’єднаннi класних керівників.
        Заступником директора з виховної роботи Акименко О.А. здійснювався контроль за станом впровадження Основних орієнтирів у практичну діяльність загальноосвітнього навчального закладу, наслідки контролю з даного питання узагальнено у наказах. На засіданні педагогічної ради у грудні 2017 р. заступником директора з ВР Акименко О.А. було висвітлено матеріали довідки та рішення колегії від 22.12.2016 року «Про хід виконання рішення колегії управління освіти і науки Сумської міської ради від 03.12.2013 «Про реалізацію завдань програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» у системі освіти міста» (протокол від 28.12.2016 №8).
        Аналiз дiяльностi педагогічного колективу протягом 2016-2017н.р. дає пiдстави стверджувати, що вся діяльність педагогів була спрямована на вивчення та впровадження теоретичних засад компетентнісної освіти, на використання різноманітних прийомів, методів виховної діяльності на всіх ступенях навчання і виховання, які сприяли формуванню життєвих компетентностей школярів, створенню умов для вільного розвитку особистості, на впровадження моделі випускника, орієнтованої на розвиток ключових життєвих компетентностей у рамках реалiзацiї Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» та реалізацію заходів Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
        З метою iнформування громадськостi всі заходи, які проводилися протягом навчального року у навчальному закладі висвітлювалися на сайті школи (zosh6.sumy.ua), який у міському конкурсі Web-сайтів навчальних закладів посів І місце.
        Співпраця бібліотекарів, класних керівників із бібліотеками міста відображена на офіційному сайті Сумської міської централізованої бібліотечної системи. Сумська МЦБС (http://www.library-sumy.com/) у наступних публікаціях:
        19.12.2016 р. – «Творча толока "Веселе дозвілля – цікаве рукоділля" в бібліотеці» (2-А, 2-Б класи);
        07.02.2017 р. – «Японія очима українців. 2017 – рік Японії в Україні» (7-мі класи);
        21.02.2017 р. – «24 години українською мовою. Акція» (5-Б клас);
        28.02.2017 р. – «Вшанування пам’яті сумчан загиблих в АТО» (7-Б клас);
        14.03.2017 р. – «Культура спілкування» (8-А клас);
        На сайті Sumy. today «Новини твого міста» висвітлено проведення екскурсії 23.01.2017 р. учнів 5-Г класу до Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області.
        Телерадіокомпанія АТV у новинах від 3 жовтня 2016 року висвітлила урочисте святкування з нагоди Дня працівника освіти та 40-річного ювілею школи, яке відбулося 30.09.2016 р.
        На каналі «UA:СУМИ» у дитячій телевізійній програмі «Класна екскурсія» 26.11.2016 о 15.00 (он-лайн трансляція – на сайті www.tv.sumy.ua) висвітлено участь учнів 2-А (класовод Шерстюк Г.І.) та 2-Б (класовод Васюкова С.М.) класів у майстер-класі з бісероплетіння майстрині Н.В. Бабенко.

Гурткова робота

        На виконання програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», заходів щодо реалізації програми «Молодь міста Суми на 2016-2018 роки», програми «Творча обдарованість», з метою виявлення, навчання, розвитку та виховання обдарованих дітей протягом 2017-2018 н.р. педагогічним колективом приділялась значна увага організації змістовного дозвілля учнів, створенню умов для функціонування гуртків в освітньому закладі, а керівниками гуртків проводилася відповідна робота щодо розвитку творчих здібностей вихованців.
        На виконання наказу від 01.09.2017 №359 «Про залучення учнів до гуртків, клубів, секцій тощо», з метою організації змістовного дозвілля та зайнятості учнів у позаурочний час, розвитку творчих здібностей залучення їх до занять у гуртках, клубах, секціях класними керівниками протягом вересня-жовтня 2017-2018 н.р. проведена відповідна робота.
        У класах відбулися бесіди, виховні години «Світ наших захоплень» з залученням керівників гуртків школи та позашкільних закладів (Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, Центру науково-технічної творчості молоді, Будинку культури «Хімік», Палацу дітей та юнацтва). Крім того, учні були проінформовані про час проведення Днів відкритих дверей даних закладів щодо запису школярів у гуртки.
        На батьківських зборах 21.09.2017 доведено до відома батьків учнів інформацію про запис дітей до гуртків, секцій, клубів у школі та позашкільних закладах з метою організації змістовного дозвілля учнів, створення умов для розвитку творчих здiбностей.
        Керiвником гуртка декоративно-ужиткового мистецтва «Флористика та фітодизайн інтер'єру» Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю Лаврик О.О. з метою залучення учнів до занять у гуртку протягом вересня-жовтня 2017р. проведено зустрічі з учнями 3-4-х та 5-7-х класів.
        З метою залучення учнів до занять у гуртках та секціях класними керівниками організовано зустрічі з керівниками гуртків школи та позашкільних закладів (ЦЕНТУМ, клуб «Промінь» Центру НТТМ, ПДЮ, СОЦПО та РТМ).
        Педагогом-організатором Гончаренко В.В. у фойє школи оформлено інформаційні куточки «До та після уроків», «Калейдоскоп шкільного життя» та організовано проведення зустрічей в учнівських колективах з керівниками гуртків, клубів, секцій школи та позашкільних закладів.
        Як результат даної роботи – охоплення учнів гуртковою роботою у школі та позашкільних закладах.
        Усього охоплено гуртковою, секційною роботою в межах освітнього закладу 702 учні (61%), у позашкільних закладах (ПДЮ, ЦЕНТУМ, Центр ННТМ, ДЮСШ, музичні школи, художні школи, танцклуби тощо) – 887 учнів (77%).
        Протягом 2017-2018 н.р. під час загальношкільних заходів проводилися творчі звіти гуртківців:
        - виступ учасникiв гурткiв художньо-естетичного спрямування на традиційних шкiльних святах («Перший дзвоник»; «День учителя»; «Новий рік»; «8 Березня»; «День Перемоги»; «День відкритих дверей», «Останній дзвоник»)(керівники Головченко А.I, Моря Ю.В., Моря О.В., Бага Т.Ю., Землянко О.В.);
        - презентація за підсумками пошукової роботи учасників краєзнавчого гуртка (керівник Калашник Т.О.) у інформаційних стіннівках до річниць визначних історичних подій та в рамках проведення предметних тижнів;
        - виступи агітбригад представників гуртків ЮІР та ДЮП (керівники Гончаренко В.В., Радченко Л.П.) під час проведення місячника безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!» та Дня ЦЗ.
        Для широкого загалу батьківської громадськостi творчi виступи та виставки робiт гурткiвцiв було презентовано пiд час батьківської конференції (21.09.2017р.), тижня сiм’ї (01.03.2018р. – 07.03.2018р.), Дня відкритих дверей (19.04.2018р.) та батьківських зборах майбутніх першокласників (17.05.2018р.). З метою реалізації програми «Творча обдарованість», популяризації вокального, образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва, виявлення обдарованих дітей, підтримки та розвитку їх творчості протягом навчального року керівники гуртків готували школярів до участі у конкурсах художньо-естетичного напрямку, де учні посіли призові місця.
        Докладніше...

Учнівське самоврядування

        Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до участі в управлінні шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування.
        Розвиток учнівського самоврядування, стимулювання громадської активності учнів – важливе завдання школи. Учнівське самоврядування – це спосіб, принцип організації учнівського колективу, що забезпечує комплексний виховний вплив на учнів, залучаючи їх до усвідомленої, систематичної участі у справах школи, класу, до розв’язання важливих питань, життя навчального закладу.
        Докладніше...

полоска
При використанні матеріалів сайту, посилання на сайт обов'язкове