^Угору
|
Головна
Методична робота в закладі освіти
Методична робота в закладі освіти
Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами та її організацію у 2022-2023 навчальному році
|
        Дивись наказ від 01.09.2022 №___ «Про структуру та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2022-2023 навчальному році». .
|
        У 2022-2023 н.р. педагогічний колектив продовжує роботу над методичною проблемою «Формування компетентної особистості шляхом створення інноваційно-освітнього простору в контексті вимог сучасної школи».
|
Воркшоп «Навчай учитися чесно»
        25.11.22 відбувся воркшоп «Навчай учитися чесно», під час якого говорили про розробку завдань, спрямованих на аналітичну роботу учнів, критичне мислення. Бондар Т.Л., учитель української мови та літератури, представила авторський прийом «Я-креатор». Учасники, працюючи в групах, мали можливість випробувати цей прийом. Було створено інформаційні онлайн білборди до 300-річчя Г.С.Сковороди. За запропонованими критеріями провели самооцінку й взаємооцінку робіт.
       Дійшли висновку, що завдання такого типу можна використовувати на уроках учителям різних предметів. Вони сприятимуть розвиткові в учнів різних життєвих компетентностей.
|
 |
Майстер-клас "Електронний журнал- інструмент для дистанційної форми навчання"
        16.11. 2022 в рамках роботи Школи педагогічної взаємодопомоги був проведений майстер-клас "Електронний журнал- інструмент для дистанційної форми навчання". Під час взаємонавчання розглянули можливості платформи "Нові знання", етапи створення електронних журналів та сторінок вчителями -предметниками, можливості створення звітів класними керівниками ( результати успішності, контроль за відвідуванням, генерування табелю успішності). Колеги знайшли відповіді на питання " Яким чином обчислюється тематична оцінка?", "Як використовувати платформу " Нові знання " при комукації з батьками?", розглянули нюанси заповнення сторінок журналу.
Засідання мовного клубу "Мова на часі"
        14.11.2022 було проведено засідання мовного клубу "Мова на часі" . З метою розвитку умінь виразно й точно висловлювати думки, уникнення одноманітності та усунення мовних недоліків у лексиці педагогічних працівників були висвітлені вчителями української мови та літератури Фіалковською Т.І. та Колотило О.В. теми "Лексичні помилки" та "Синонімічне багатство української мови".
        На основі дидактичного матеріалу, інтерактивних вправ, ситуативних завдань педагогам було надано змістовні поради щодо культури усного та ділового професійного мовлення.
Презентації:
Синонімічне багатство української мови.
Засідання мовного клубу «Мова на часі»
|
 |
Семінар-практикум «Планування оцінювання: оцінювання для навчання»
        О2.11.2022 в закладі було проведено онлайн навчання щодо створення компетентнісних завдань в рамках семінару-практикуму «Планування оцінювання: оцінювання для навчання». Афанасенко Т.В. поділилася власним досвідом створення компетентнісних завдань. Педагоги отримали алгоритм конструювання компетентнісно- орієнтованого завдання, навчилися мотивувати учнів, формулювати завдання, добирати дидактичний матеріал, створювати шкалу оцінювання. Як результат навчання вчителі відзначили необхідність розробки та використання компетентнісних завдань на уроках.
 |
Засідання круглого столу «Навчаємося разом. Абетка оцінювання» в рамках постійно діючого семінару «Формувальне оцінювання в освітньому процесі»
        26 жовтня 2022 року відбулося засідання круглого столу «Навчаємося разом.
        Абетка оцінювання» в рамках постійно діючого семінару «Формувальне оцінювання в освітньому процесі» для учителів, які викладають у 5-х класах НУШ.
        У ході зустрічі класні керівники обговорили з педагогами шляхи налагодження комунікації з учнями та їх батьками, які потребують посиленої уваги.
        У практичній частині вчителі мали змогу познайомитись з онлайновими інструментами формувального оцінювання, детально розглянули застосунки Google forms, Kahoot, Wordwall, Mentimeter, Ziplet, Padlet, які спрямовані допомогти здійснювати таке оцінювання, що забезпечує вчителів стратегіями, які вбудовані в навчальний процес, в якому учні глибше розуміють вивчене, стають більш зацікавленими й цілеспрямованими у навчанні.
        Наприкінці засідання педагоги висловили думку, що тільки від учителя, його бажання та наданих йому ресурсів залежить ефективність використання цифрових інструментів з метою формувального оцінювання учнів.
Презентації:
Круглий стіл
Цифрові інструменти для формувального оцінювання - виступ Тутова
|
 |
Онлайн-дошки методичних об’єднань (Padlet)
Архів методичної роботи
| | |
|

Фотографії та відеоматеріали розміщено за згодою батьків
При використанні матеріалів сайту, посилання на сайт обов'язкове
|
|