КУ Сумська ЗОШ 6

Поисковый анализ сайта
^Угору

Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області













Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія
Головна стрелка Методична робота в закладі освіти

Методична робота в закладі освіти

Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами
та її організацію у 2024/2025 навчальному році

        Дивись наказ від 02.09.2024 №181 «Про структуру та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2024-2025 навчальному році». .

структура мо

        У 2024-2025 н.р. педагогічний колектив продовжує роботу над методичною проблемою «Формування компетентної особистості шляхом створення інноваційно-освітнього простору в контексті вимог сучасної школи».

полоска
Консультація з теми "Путівник: цифрові інструменти для проведення уроків"
        06.02.2025 року учитель української мови й літератури Безпечна В.М. провела для вчителів-філологів консультацію з теми "Путівник: цифрові інструменти для проведення уроків". Під час заходу присутні ознайомились із цікавими цифровими інструментами: "IEmoji" та "Vista social" - для створення емоджі; "Classtools" - для створення сторінки в соцмережі автора або героїв твору; "Toony tool" та "Witty Comics" - для створення діалогів, а також " Bing Image Creator" - для генерування зображень за описом. Учителі спробували попрацювати з усіма інструментами та створити власні роботи. Наостанок була проведена рефлексія в "Idea Boardz", де всі змогли залишити власну думку щодо заходу та інструментів. Консультацію Безпечна В.М. закінчила словами американського активіста Малкольма Ікс "Освіта- це наш пропуск в майбутнє, адже завтрашній день належить тим, хто приготувався до нього сьогодні"


полоска
Основне про оцінювання
        27.01.2025 відбулося спільне засідання школи молодого вчителя та школи педагогічної взаємодопомоги на тему "Основне про оцінювання". Пригадали види, форми, методи, функції, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Створили ментальну карту "Оцінювання". Використовуючи Таксономію Блума, аналізували деякі інструменти формувального оцінювання. Також дослідили завдання і критерії оцінювання, які пропонують своїм учням молоді педагоги. Учасники заходу отримали позитивні емоції та корисний досвід.

Оцінювання ШМВ Опорний конспект
полоска
Навчаючи навчаємося
        19.12.2024 учителі мовно-літературної галузі закладу брали участь в онлайн майстер-класі з використання сервісу Classtime під час дистанційного навчання. Учителька англійської мови Шихалієва М.А. поділилася досвідом використання цього сервісу на різних етапах уроку, обгрунтувала доцільність створення різноманітних завдань на майстер-класі «Дистанційка просто: Практичні аспекти використання сервісу "Classtime"», продемонструвала практичні та зручні функції сервісу: створення інтерактивних матеріалів різних типів, можливість забезпечення академічної доброчесності, використання часткового автоматизованого оцінювання. Учасники мали можливість виконати різнорівневі завдання та оцінити практичність платформи.

полоска
Консультаційне заняття "Мова на часі"
        04.12.2024 для педагогів закладу було проведено консультаційне заняття "Мова на часі" з метою підвищення комунікативної компетентності учителів вільно, доцільно користуватися засобами рідної мови. На засіданні Бондар Т.Л. розглянула питання про складні випадки слововживання та наголошення слів, що становлять активний словник учителів різних предметів. Богословська О.Б. разом із колегами опрацювала матеріал щодо написання складних новоутворень іншомовного походження, які зазнали змін та були унормовані новою редакцією Правопису.

полоска
Школи педагогічної взаємодопомоги
        07.11.2024 відбулося засідання Школи педагогічної взаємодопомоги, на якому були розглянуті питання щодо вимог до роботи вчителя згідно нового Професійного стандарту, представлений алгоритм самопрезентації власного педагогічного досвіду під час сертифікації та атестації, визначено її змістові складові. Також вчителі, що готувалися до сертифікації,- Колотило О.В. та Калашник Т.О.- поділилися власним досвідом створення сайту- портфоліо. Окремо Штокало О.В. провела майстер-клас зі створення Google-сайту. Присутні дійшли висновку, що систематичний аналіз власної педагогічної діяльності - запорука розвитку вчителя.

полоска
Школа молодого вчителя та Школа педагогічної взаємодопомоги
        29.10.2024 досвідчені педагоги закладу та молоді вчителі взяли участь у роботі Школи молодого вчителя та Школи педагогічної взаємодопомоги. Штокало О.В., висвітлюючи тему «Лайфхаки для дистанційного навчання», продемонструвала колегами кілька корисних у роботі навичок: правильну і зручну для вчителя демонстрацію презентації; можливість у PowerPoint переходу у режим «малювання» (що може стати у нагоді вчителям математики, фізики); ознайомила з програмами, за допомогою яких можна легко і швидко будувати графіки тощо. «Поговорімо про СЕЕН»- запросила до діалогу Артюшенко О.М., яка обґрунтувала необхідність в освітньому процесі соціально-емоційного та етичного навчання, провела кілька вправ для присутніх. Калашник Т.О., висвітлюючи тему «Урок у дистанційному форматі: особливості, реалії», разом з молодими вчителями під час групової роботи створила спільну презентацію, опрацьовуючи різні джерела інформації,


полоска

Онлайн-дошки методичних об’єднань (Padlet)

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Зроблено в Padlet

Архів методичної роботи

полоска
Фотографії та відеоматеріали розміщено за згодою батьків
При використанні матеріалів сайту, посилання на сайт обов'язкове