КУ Сумська ЗОШ 6

Поисковый анализ сайта
^Угору

Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області













Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія
Головна стрелка Методична робота в закладі освіти

Методична робота в закладі освіти

Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами
та її організацію у 2023/2024 навчальному році

        Дивись наказ від 01.09.2023 №155 «Про структуру та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2023-2024 навчальному році». .

структура мо

        У 2023-2024 н.р. педагогічний колектив продовжує роботу над методичною проблемою «Формування компетентної особистості шляхом створення інноваційно-освітнього простору в контексті вимог сучасної школи».

полоска
Учительська вітальня «Наші здобутки»
        18.04.2024 відбулася зустріч в учительській вітальні «Наші здобутки», де молоді колеги продемонстрували власні досягнення за рік роботи та провели майстерки " Використання прийому "Сторінка історичного діяча в соціальній мережі" (Ільяшенко І.С.), "Навмисна помилка"(Мещеряков І.Д.), " Мішечок слів "(Щихалієва М.А.), "Гра " Світлофор" (Пирха В.І.), " Знайди помилку"( Буріков В.О.). Присутні педагоги, працюючи в групах. заповнювали сторінку ФБ від імені історичного діяча, опрацьовували правила побудови речень з порівнянням предметів, використовуючи ступені прикметників в англійській мові, знаходили за допомогою граматичних матеріалів, наданих вчителем, помилки у англійському тексті, використовували знання з теми "Сила тяжіння" та "Сила тертя" в повксякденному житті, розвивали координацію, граючи у гру "Світлофор". Захід пройшов у дружній атмосфері чаювання та обговорення компетентностей, які набувають учні на уроках при використанні продемонстрованих прийомів.


полоска
Засідання школи молодого вчителя
        18.03.2024 було проведено заняття"Діяльнісний підхід на практиці" в рамках роботи школи молодого педагога. Учителі ознайомилися з основами діяльнісного підходу, прийомами та формами роботи на уроках. Визначали структуру уроку -тренінгу, опанували навички проведення його на практиці. Результатом роботи групи стало створення концепції оформлення дудла, присвяченого місту Суми


полоска
Вчителі закладу зібралися на педагогічний консиліум "Перебіг адаптації в 1-их, 5-их класах"
        22.01.2024 року вчителі закладу зібралися на педагогічний консиліум "Перебіг адаптації в 1-их, 5-их класах", де обговорювали питання наступності початкової та базової школи, аналізували особливості адаптації учнів до навчання в закладі(1 класи) та перебіг адаптації п'ятикласників. Педагоги проаналізували результати навчальних досягнень учнів, їх психологічну та соціальну готовність до навчання в 1 та в 5 класах. Акцентували увагу на діяльнісному підході до навчання та на розвитку життєвих та предметних компетентностей. Звернули увагу на необхідність індивідуального підходу до учнів з метою розвитку поступу навчальних досягнень. Педагоги дійшли висновку, що перебіг адаптаційного періоду учнів 1-х та 5 класів проходить успішно.


полоска
Засідання Школи молодого вчителя з теми "Моделювання сучасного уроку"
        9.01.2024 року в закладі відбулося засідання Школи молодого вчителя з теми "Моделювання сучасного уроку". Малодосвідчені педагоги та педагоги-інтерни розгянули особливості побудови сучасного уроку, зупинились на прийомах формування ключових компетентностей, спробували проаналізувати власний урок. Педагоги- наставники надали практичну допомогу молодим колегам.


полоска
Освітній ланч "Професійний стандарт вчителя як дороговказ у визначенні орієнтирів професійного розвитку"
        19.12.2023 року в закладі було проведено освітній ланч "Професійний стандарт вчителя як дороговказ у визначенні орієнтирів професійного розвитку".Закорко В.В., директор ЦПРПП СМР,наголосила, що Нова українська школа ставить за мету формування в учнів низки компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в сучасному суспільстві, висуває нові підходи до професійної підготовки вчителя. Консультанти ЦПРПП СМР детально представили професійні компетентності та трудові функції вчителя. Учителі не лише виконували практичні вправи, а й поринули в творчу атмосферу співпраці та взаємодії. Педагоги переконалися в необхідності використання Професійного стандарту для ефективного планування підвищення кваліфікації, вибудови вчителем власної траєкторії професійного розвитку й професійної кар`єри на основі рефлексії своєї педагогічної діяльності.


полоска
Робота Школи педагогічної взаємодопомоги
        Співпраця- запорука успіху! 30.11.2023 в закладі в рамках роботи Школи педагогічної взаємодопомоги відбулася консультація-рекомендація щодо створення електронних портфоліо. Педагоги навчилися створювати е-портфоліо, завантажувати матеріал на електронний ресурс, ознайомилися з рекомендаціями щодо алгоритму роботи з Гугл-сайтом.
Учителька інформатики Штокало О.В. надала рекомендації щодо його оформлення:
  - зберігати контент в одній папці на гугл-диску;
  - як налаштувати спільний доступ до матеріалів та сайту;
  - використовувати "прості" шрифти та приглушені кольори в оформленні сторінок;
  - можливість дублювання уже готових модулів та їх редагування;
  - використання кнопок та покликань для мінімалізації кількості об'єктів на сторінці;
  - як використовувати верхній та нижній колонтитул, логотип;
  - особливості вертикального скролінгу та перегляд контенту на різних пристроях: смартфон, планшет, комп'ютер;
  - створення адреси сайту та його унікальність;
  - як переглянути та опублікувати сайт. Тепер педагоги мають електронний ресурс, який висвітлює їхню професійну діяльність.



полоска
Майстер-клас «Робота в групах як засіб формування ключових компетентностей учнів»
        Учитель багатий власним досвідом, помноженим на взаємодію. Так 28.11.2023 року вчитель трудового навчання та предмету "Здоров'я, безпека та добробут" Максименко Ірина Іванівна запросила колег на майстер-клас «Робота в групах як засіб формування ключових компетентностей учнів» (методичні та організаційні питання). Учасники майстер-класу пригадали теоретичні основи роботи в групах, програли кожен з етапів уроку, виконали практичні проєкти з проведення годин спілкування в 5-11 класах. Учителі дійшли висновку, що групова робота буде доречною під час перевірки домашнього завдання, вивчення нового матеріалу, узагальнення й систематизація здобутих знань тощо. Співробітництво розвиває в учнів комунікативні навички, формує вміння співпрацювати, разом досягати результату, бути відповідальними, толерантними, доходити спільного рішення демократичним шляхом. Завдяки взаємонавчанню у групах діяльність учнів стає цікавою, комфортною, насиченою інформаційно, викликає бажання самореалізовуватися, розвиває впевненість, почуття власної гідності, підвищує рівень мотивації навчання. Взаємонавчання- один із найдієвіших способів педагогічного партнерства!


полоска
Засідання мовного клубу "Мова на часі"
        15.11.23 для вчителів, які працюють у 5-6 класах та вчителів-інтернів, було проведено засідання мовного клубу "Мова на часі. Лексика для вчителя. Мовні поради для формувального оцінювання". Учитель української мови Кравченко Валентина Миколаївна познайомила присутніх із видами лексичних помилок та надала правильні варіанти слововживання. Богословська Ольга Борисівна надала мовні поради щодо формувального оцінювання учнів НУШ. Під час засідання клубу учителі редагували речення, формулювали висловлення для вербального оцінювання робіт учнів, а також виконували тести. Педагоги дійшли висновку, що мовна компетентність - основа якісного уроку.

полоска
Засідання робочої групи з розробки проєкту документу "Єдині критерії оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників КУ Сумської ЗОШ №6"
        13.10.2023 відбулося засідання робочої групи з розробки проєкту документу "Єдині критерії оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників КУ Сумської ЗОШ №6". Робочою групою опрацьовані та враховані анкети для педагогічних працівників (Абетка для директора. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти. Київ — 2021); методики експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації (наказ Державної служби якості освіти України від 01.03.2019 № 01-11/9 (в редакції наказу Державної служби якості освіти України від 18.08.2021 №01-11/55); орієнтовний опис професійних компетентностей вчителя відповідно до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників (Розділ 7 Професійного стандарту, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.12.2020 № 2736-20). Проєкт документу представлений для ознайомлення педагогам закладув Google-класі "Методичний кабінет" з метою подальшого обговорення на педагогічній раді закладу.

полоска

Онлайн-дошки методичних об’єднань (Padlet)

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Зроблено в Padlet

Архів методичної роботи

полоска
Фотографії та відеоматеріали розміщено за згодою батьків
При використанні матеріалів сайту, посилання на сайт обов'язкове