На виконання статті 53 Конституції України, статей 12,13 Закону України «Про освіту», статей 8,9 Закону України «Про повну загальну середню освіту», відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 року № 367, з метою забезпечення права на здобуття повної загальної середньої освіти, на 01.06.2022 року до 1-х класів КУ Сумської ЗОШ №6 зараховано 120 дітей.
        Вільних місць немає.
        Відповідно до п.4 статті 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28 січня 2005 р. № 55 , наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 11.04.2013 № 145 «Про проведення звітів керівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів перед педколективами та громадськістю» керівники дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щорічно після завершення навчального року (травень - червень) звітують перед педагогічними колективами, батьківськими комітетами, радами та піклувальними радами закладів освіти про виконану роботу за навчальний рік.
        Порядок звітування керівників закладів освіти визначено Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 р. № 178.
        Ураховуючи вище зазначене, запрошуємо всіх бажаючих на онлайн-звіт керівника КУ Сумської ЗОШ №6 Новик Людмили Вікторівни, який відбудеться 16.06.2022 року о 16 годині. Інформація для приєднання до зустрічі в Google Meet: https://meet.google.com/mkq-asxt-jhc
Шановні учні, батьки!
        Освітній процес у закладі відновлюється у дистанційному режимі з 21 березня 2022 року.        Для нас учителів пріоритетним є максимально можливий психологічний супровід кожної дитини.        Для дистанційної роботи буде використовуватися корпоративна платформа закладу Google Workspace for Education та інші засоби комунікації зі здобувачами освіти (за потреби).        Уроки будуть проходити за скорегованим розкладом, який буде доведений до вас класними керівниками. Навчальні заняття розпочинатимуться о 08.50- І зміна, 13.00- ІІ зміна.        Враховуючи умови воєнного часу просимо з порозумінням ставитися, якщо вчитель не вийшов на зв’язок відповідно розкладу. Освітній процес буде організований враховуючи МОЖЛИВОСТІ педагогів та учнів.        До відома батьків, які вимушені були евакуватися: ваші діти можуть долучатися до освітнього процесу у школах тих громад, куди ви тимчасово переїхали.        Зрозуміло, що багато факторів будуть впливати на організацію освітнього процесу, але сподіваємося на вашу підтримку, розуміння ситуації, спокій.        Будемо разом робити все можливе, що в наших силах! Витримки нам усім, терпіння! Незламності духу! Безмежної любові до України! Перемоги! Разом ми сила!        P.S Шановні батьки! Якщо є перебої з інтернетом, ваші діти можуть долучатися до перегляду відео уроків Всеукраїнської онлайн школи за посиланням внизу.
Шановні учні, батьки!
Звертаємо увагу: під час сигналу ТРИВОГА ми не під’єднуємося до зустрічі на урок. Якщо сигнал ТРИВОГА звучить безпосередньо під час уроку, ми припиняємо його й переходимо в безпечне місце.
Вміст невідкладного евакуаційного рюкзака для класу/групи, закладу освіти та дитини
        Життя та здоров’я всіх учасників освітнього процесу, насамперед – дітей, є безумовним і абсолютним пріоритетом всієї системи освіти.
        У ситуації небезпеки та військового нападу, щоб зберегти здоров’я і життя дітей, їх слід швидко евакуювати в безпечне місце – до найближчого бомбосховища, підвалу чи іншого укриття, або назовні. Скільки часу дітям та працівникам закладу освіти доведеться перебувати в укритті – передбачити неможливо, тому надзвичайно важливо, щоб у закладі освіти був мінімальний набір для забезпечення життєвих потреб для дітей та працівників.
        У школах деяких інших країн обов’язковим є наявність евакуаційного рюкзака у кожному класі/приміщенні групи, який у разі небезпеки вчитель/вихователь бере з собою, є також рекомендації щодо необхідних речей для кожного здобувача освіти. Керівники закладів освіти також мають підготувати необхідні речі у швидкому доступі.
        Під час складання вмісту евакуаційних рюкзаків ми послуговувалися закордонними рекомендаціями: Департаменту освіти Оклахоми , посібником “Врятуйте дітей – стандартні процедури та правила безпеки для учнів та студентів” Ресурсного центру прав дитини.
        В українському законодавстві поки що немає зобов’язання закладу освіти забезпечувати приміщення класів евакуаційними рюкзаками, хоча життя показує, що такі рішення дуже необхідні. Вважаю, що ці рюкзаки мають закуповуватися за бюджетні кошти, але наразі закупити рюкзаки та необхідні речі за кошти державного чи місцевого бюджету закладами освіти та органами управління освітою є малореальним: бюджетні процедури цього не передбачають.
        Відразу зазначу, що я був і залишаюся переконаним противником примусових поборів з батьків у вигляді коштів, речей чи послуг: будь-яка допомога батьків закладу освіти є і залишається суто добровільною – і на цьому наголошую.
        Однак, враховуючи, що йдеться не про якісь забаганки у вигляді “придбати штори іншого відтінку”, а про життя та безпеку дітей, дуже прошу врахувати це моє прохання, взяти до уваги рекомендації та дії закладів освіти зі створення більшого рівня безпеки для дітей.
        Тому дуже прошу батьків забезпечити мінімальний набір для своєї дитини: він не є дороговартісним, але може стати критично важливим у надзвичайній ситуації, а також надати посильну добровільну допомогу закладам освіти саме для більшої безпеки дітей.
        УВАГА! Ці рекомендації не є обов’язковими, це – наше узагальнення подібного досвіду інших країн, який ви можете використати. Кожен заклад освіти зможе вдосконалити цей список речей залежно від потреб здобувачів освіти, умов закладу освіти.
        Найголовніше – пам’ятати, що евакуаційні рюкзаки мають бути завчасно підготовлені, висіти на видному місці, не бути важкими, колір рюкзака має бути яскравим (червоний, помаранчевий). Коли вчителі/вихователі одягнуть ці рюкзаки, то для дітей буде орієнтир дорослої людини, якій можна довіряти.
        Кожному здобувачу освіти рекомендують мати при собі:
        пляшку води
        - батончики
        - записку від батьків, у якій вказано прізвище, ім’я, по батькові дитини, дата народження, адреса проживання, контакти батьків, сімейне фото (за бажанням)
        - рекомендовано мати комплект змінної білизни та одягу (але хочемо звернути увагу, що під час евакуації дитині потрібно брати рюкзак із собою, тому він не повинен бути важким).
        Рекомендований вміст рюкзака для класу/групи:
        - рюкзак яскравого кольору (червоний, помаранчевий)
        - декілька чистих аркушів паперу
        - ручка, олівець
        - блокнот із твердою палітуркою
        - ліхтарик (и) та додаткові батарейки до нього/них
        - класна аптечка
        - маленьке радіо на батарейках + батарейки
        - свисток
        - вода, стаканчики
        - термоковдри (щоб вберегтися від холоду)
        - декілька упаковок великих сміттєвих пакетів
        - 2-3 маркери
        - декілька вінілових перчаток
        - мотузка
        - маски для всіх дітей
        - скотч та ножиці
        - відро (бажано складне, замість туалету)
        - туалетний папір або рулон паперових рушників
        - вологі серветки
        - розкладна клейонка для забезпечення приватності під час відвідування саморобного туалету
        - мультитул (багатофункціональний інструмент, що поєднує декілька портативних інструментів)
        - енергетичні батончики для всіх дітей класу/групи.
        Допрофільне навчання (2021-2022):
8-А, 9-А – поглиблене вивчення математики.
        Профілі навчання (2021-2022):
10-А, 11-А – математичний профіль;
10-Б, 11-Б – філологічний напрям, української філології профіль.
Шановні батьки!         Національна дитяча гаряча лінія – 116-111, є безкоштовною, анонімною та конфеденційною. Консультування по будням з 12.00 до 20.00 та в суботу з 12.00 до 16.00 проводять компетентні з питань виховання дітей психологи, соціальні педагоги, соціальні працівники та юристи.
        Крім того, доводимо до Вашого відома інформацію про необхідність звернення (у разі потреби) учнів, батьків до керівника, педагогічних працівників закладу освіти для вирішення питань, що стосуються життя та здоров’я, а також захисту прав та інтересів дітей.
Сумський відділ поліції         Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», одним з основних принципів діяльності поліції є взаємодія з населенням на засадах партнерства.
        З метою тісної взаємодії з населенням та задоволення його потреб, попередження вчинення злочинів і правопорушень неповнолітніми та відносно них, виявлення причин і умов, що сприяють їх вчиненню, за кожним навчальним закладом міста закріплено працівника сектору ювенальної превенції Сумського відділу поліції (м. Суми) Головного управління Національної поліції в Сумській області.
        За комунальною установою Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6, м.Суми, Сумської області закріплено інспектора сектору ювенальної превенції Сумського ВП (м. Суми) Христича Ярослава Ярославовича.
        У разі виникнення будь-яких питань, що входять до компетенції працівників сектору ювенальної превенції, просимо Вас звертатись за телефоном (0542) 66-77-52 або за адресою: м. Суми, вул. Охтирська, 14, каб. 8.
        Заздалегідь вдячні за співпрацю!
Управління патрульної поліції в Сумській області         Управління патрульної поліції в Сумській області інформує, що в даному закладі реалізується програма співробітництва поліції і закладів освіти «Шкільний офіцер поліції».
        Метою програми є сприяння діяльності шкіл щодо профілактики правопорушень серед дітей та забезпечення безпечного освітнього середовища.
        За даним закладом освіти, управлінням патрульної поліції в Сумській області закріплено старшого лейтенанта поліції Красовську Оксану Геннадіївну. Відтепер, в межах програми, співробітник патрульної поліції надаватиме підтримку шкільній спільноті, яка охоплює учнів, батьків, працівників навчального закладу, відносно подій, які трапилися у школах під час занять. Крім того, шкільний офіцер поліції проводитиме заняття на тему законодавства та безпеки, а також буде забезпечувати іншу необхідну підтримку.
        При виникненні додаткових запитань, за особистими контактами Вашого шкільного офіцера поліції, будь ласка, звертайтеся до адміністрації школи або телефонуйте до Управління патрульної поліції в Сумській області за номером (0542)-66-88-66.
Якщо у підлітка проблеми. Куди звертатися у кризовому стані?
32-78-05
Управління освіти Сумської міської ради (організація навчання, соціальний захист школярів)
Адреса: м. Суми, вул. Харківська, 35, IV поверх
65- 88-89
Психолого-педагогічний телефон довіри (екстрена анонімна психологічна допомога)
22-32-15
Анонімний кабінет обласного наркодиспансеру (загроза наркоманії, алкоголізму, токсикоманії)
Адреса: м. Суми, вул. Куліковська, 43
33-44-26
Центр планування сім ї (запобігання небажаної вагітності. Підліткові лікарі: гінеколог, дендролог, сексопатолог)
Адреса: м. Суми, вул. Санаторна, 3
24-35-02
Центр профілактики СНІДу (кабінет анонімного обстеження на ВІЛ)
Адреса: м. Суми, вул. Курська, 111
61-15-36
Служба у справах дітей
Адреса: м. Суми, вул. Горького, 21
27-40-12
Центр соціальних служб для молоді
33-40-50
Телефон довіри 5-ї міської лікарні
Для жителів Сумської області та для вимушених переселенців з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції         При Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань:
        0-800-301-501
        Час роботи: цілодобово та без вихідних
Для громадян, які приїхали з автономної республіки Крим, міста Севастополь, Донецької та Луганської областей         Для отримання інформації щодо тимчасового перебування та поселення, вирішення соціальних питань, організації навчання або виховання дітей у дошкільних закладах, працевлаштування, відновлення втрачених документів, Ви можете звернутися:
        - до обласного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції цілодобово за телефонами: 66-55-10,101
        - в ДУ «Сумський обласний контактний центр», що працює у штатному режимі, за багатоканальними телефонами: 0 542 66-33-77; 0-800-301-501,
        Для отримання всіх видів державної соціальної допомоги, компенсації слід звертатися до найближчого органу соціального захисту населення за місцем тимчасового проживання.
        З питання відновлення пенсійних виплат - до територіальних органів Пенсійного фонду України.
        При зверненні до зазначених установ необхідно мати при собі основні документи (за наявності):
        - паспорт;
        - посвідчення отримувача пенсії, допомоги, пільговика;
        - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.
На базі Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда-Україна» діють:
Національна дитяча «гаряча» лінія – 0800500225 або – 772 з мобільного (працює щоденно, окрім неділі, з 10.00 до 20.00);
Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0800500335 або 386 з мобільного (працює що будня з 10.00 до 18.00)
        У закладі освіти працюють гуртки
        Шановні учні! Ласкаво запрошуємо Вас збагатити свої знання в нашому освітньому закладі.
Фотографії та відеоматеріали розміщено за згодою батьків
При використанні матеріалів сайту, посилання на сайт обов'язкове